Vonóhorog Peugeot Partner L2 (dlouhý) 2018- (III), Gömbcsukló nélkül, Witter
![Obrázok Ťažné zariadenie Peugeot Partner L2 (dlouhý) 2018- (III), příruba 2š, Witter Obrázok Ťažné zariadenie Peugeot Partner L2 (dlouhý) 2018- (III), příruba 2š, Witter](/sites/default/files/styles/product_600x600/public/products-images/rtzc_83.jpg.webp?itok=Pnw4dBrK)
![](/sites/default/files/styles/product_600x600/public/products-images/tazne-zariadenie-peugeot-partner-l2-dlouhy-2018-iii-priruba-2s-witter.jpg.webp?itok=FLmDBaG2)
![](/sites/default/files/styles/product_600x600/public/products-images/tazne-zariadenie-peugeot-partner-l2-dlouhy-2018-iii-priruba-2s-witter_0.jpg.webp?itok=Zc8ZLgeM)
111 186 Ft
112 025 Ft
88 209 Ft
ÁFA nélkül23 816 Ft
ÁFA
Nem
Nem
Nem
Termék leírása
Vonóhorog Citroen/Opel/Peugeot Berlingo/Combo/Partner/Rifter L2 18-, karimás, WITTER
A Witter márkáról:
A Witter vonóhorogok az egyik legfejlettebb, teljesen automatizált folyamatos festési folyamattechnológiát használják az Egyesült Királyság vonóhorog-iparában. A 94/20 EK irányelv szerinti szabványos európai tesztek mellett a vonószerkezeteket az úgynevezett határértékekig tesztelik, amit az extrém körülmények között történő vezetés szimulálásával érnek el. Ilyen például a macskakövön végzett „belga közúti teszt”, az út szélén „hálószíj” vezetése vagy vészsávelhagyás. A kiváló British Steel acélnak és az igényes teszteknek köszönhetően maximális minőség érhető el.
A vonószerkezet típusáról:
A vonószerkezet tömör golyóscsappal van felszerelve, két csavarral rögzítve.
A golyóscsap rögzítettnek minősül, és nem kell eltávolítani a járműből.
Professzionális használatra alkalmas, beleértve a stabilizátoros pótkocsikat is.
Gyártó: Witter vonóhorogok.
A Witter márkáról:
A Witter vonóhorogok az egyik legfejlettebb, teljesen automatizált folyamatos festési folyamattechnológiát használják az Egyesült Királyság vonóhorog-iparában. A 94/20 EK irányelv szerinti szabványos európai tesztek mellett a vonószerkezeteket az úgynevezett határértékekig tesztelik, amit az extrém körülmények között történő vezetés szimulálásával érnek el. Ilyen például a macskakövön végzett „belga közúti teszt”, az út szélén „hálószíj” vezetése vagy vészsávelhagyás. A kiváló British Steel acélnak és az igényes teszteknek köszönhetően maximális minőség érhető el.
A vonószerkezet típusáról:
A vonószerkezet tömör golyóscsappal van felszerelve, két csavarral rögzítve.
A golyóscsap rögzítettnek minősül, és nem kell eltávolítani a járműből.
Professzionális használatra alkalmas, beleértve a stabilizátoros pótkocsikat is.
Gyártó: Witter vonóhorogok.
Maximális terhelés |
106 kg
|
---|---|
Maximális terhelés |
1400 kg
|
D érték |
8,70 kN
|
Gömbtípus |
Gu'le nélkül
|
Lökhárító kivágása |
Nincs kivágás
|