Univerzális 13 tűs CC/CAN +PDC elektromos csatlakozó

- 12 %
Obrázok Elektroinštalácia 13pin uni. CC/CAN-BUS, +PDC, MINI
35 032 Ft

30 885 Ft
Áfával
24 319 Ft
ÁFA nélkül
6 566 Ft
ÁFA
Cikkszám
UN034BB
Márka
ELSA GROUP
Kategória

Need help to choose?

Szállítás 3 munkanapon belül
Nem
Nem
Nem

Termék leírása

Univerzális 13 tűs elektromos csatlakozás CAN BUS-hoz miniatűr modullal (beleértve a ködlámpa lekapcsolását) + parkolóérzékelő lekapcsolása (PDC)
2. generáció tökéletes védelemmel a rövidzárlat vagy túlmelegedés ellen - kizárólag az ELSA GROUP s.r.o.
++ EXTRA EGYSZERŰ ÉS GYORS ÖSSZESÍTÉS, CSAK +12V ÉS Áram ++
Most egy még tökéletesebb design! Univerzális 13 pólusú 12V-os készlet korszerű miniatűr elektronikus modullal és kettős túlterhelés- vagy rövidzárlatvédelemmel. Támogatja a Check-Control, BSI, CAN BUS rendszereket, valamint a Multiplex lámpák (=egy izzó több funkcióval - pl. Skoda Octavia II) és a jármű LED-es lámpáinak csatlakoztatását.
Ez az univerzális elektromos csatlakozó az irányjelző lámpák helyettesítésére szolgáló funkcióval van ellátva = ha a jármű irányjelzőjének izzója elromlik, a jelzőlámpa funkciója veszi át a helyét.
A parkolóérzékelő kikapcsolása funkció nem feltétlenül kompatibilis egyes OEM parkolóérzékelő rendszerekkel. Az érzékelők kikapcsolását például a PDC modul áramellátásának mechanikus megszakadása okozza, amelyet a perifériák működését figyelő modernebb járművek hibaként értelmezhetnek.
A legkisebb elektronikus modulnak köszönhetően ez a megbízható készlet nagyon könnyen felszerelhető a modern járművek minden márkájára és modelljére. A kábelköteg csatlakoztatása a modulhoz megbízható csatlakozókkal történik. A vezetékek lezárása a csatlakozóaljzatban védőcsövek segítségével a tökéletes és biztonságos csatlakozás érdekében. A vezetékek már be vannak dugva az aljzatba a gyors telepítés érdekében. A vezetékek hossza nagyvonalúan méretezett a könnyű csatlakoztatáshoz és használathoz minden járműben, beleértve a haszongépjárműveket is.
Hossz a csatlakozóaljzattól a modulcsatlakozóig 153 cm, (egyes haszongépjárműveknél ez nem elegendő = hosszabbítás szükséges). Hossz a modultól a lámpákig - jobb oldal 74 cm, bal oldal 245 cm. A tápkábel hossza 490 cm.
Európai homologizáció. Az ELSA GROUP számára készült az EU-ban.
A modul új verziójának átprogramozásához kövesse az alábbi utasításokat:
Az SW V1.35 különböző beállítási módjai:

Kocsik multiplexszel / autók multiplex nélkül (gyári alapértelmezett konfiguráció).
Mercedes alacsony feszültségű féklámpával, pl. GLC, GLE, B-CLASS, C-CLASS.
Chrysler Voyager vázvezérelt ködlámpával.
Jaguar S-Type csontvázvezérlésű lámpákkal.
Nem multiplexált autók nagy csatornaérzékenységgel.
Teszt üzemmód - a modul egy másodperc után minden kimenetet átkapcsol, hogy ellenőrizze a tesztelőn, hogy minden kimenet működik-e.

Az egyik üzemmódról a másikra való átváltáshoz helyezze a piros jumper (átkötő) a modul alsó csapjaiba 12V-os tápellátás csatlakoztatása nélkül, és csatlakoztasson egy tesztelőt vagy tesztlámpát a modul fékkimenetéhez (piros vezeték) csatlakoztatott pótkocsi aljzatba, hogy ellenőrizze a kimenetet.
A következő lépésben csatlakoztassuk a modult a 12 V-os tápegységhez, és a modul automatikusan átvált a 2. üzemmódra. Megfigyelhetjük, hogy a fékjel kimenete a teszteren vagy a tesztlámpán kétszer villogni fog, ami a modulban tárolt üzemmódszám megerősítése.
Megfigyelhetjük, hogy a fékjel kimenete kétszer villog, ami a modulban tárolt üzemmódszám megerősítése.
Ha a 2-es üzemmódot kívánja, távolítsa el a piros jumper-t, és a beállítás véglegesen el lesz mentve.
Ha magasabb üzemmódszámot szeretnénk, akkor a piros jumper-t bedugva kell hagynunk, majd néhány másodpercre le kell választanunk a 12V-os tápellátást a modulról, és amikor a tápellátást visszakapcsoljuk, a modul a következő üzemmódba (#3) lép. A féklámpa kimenetének 3-szor kell villognia, ami azt jelenti, hogy a modul a 3. üzemmódra váltott.
Ismételje meg ezt az eljárást, amíg el nem éri a kívánt üzemmódot. Minden alkalommal, amikor a modult áramhoz csatlakoztatjuk, az üzemmódszám átvált, és a féklámpa kimenetén a villogások száma megfelel az elért üzemmódszámnak. Például a #6 -> üzemmód esetén a modul 6 villanásnyi jelet ad ki, amikor a fékhez csatlakozik.
A kívánt üzemmód elérésekor távolítsa el a piros jumper-t. A beállítás véglegesen elmentésre kerül. Vigyázat, soha ne hagyja bedugva a piros jumper-t a kívánt üzemmódszám elérése után!
Az üzemmód beállítása után a piros jumper használható a jármű ködlámpa kapcsolási funkciójához, ha az ügyfél kéri, egyébként nem használható.
Az üzemmód száma ciklikusan, felfelé haladva halad, és az utolsó (#6) elérésekor a következő lépésben visszatér az 1-es számhoz.
Újraprogramozási ciklus: no.1 (alapértelmezett) -> ki -> be -> no.2 -> fék kimenet kétszer villog -> ki -> be -> no.3 -> 3x fék kimenet villog -> ki -> be -> No.4 -> 4x fék kimenet villog ... 5 ... 6 ... -> ki -> be -> No.1 -> 1x fék kimenet villog ...


Járművekhez is
CAN-busz, ellenőrző vezérlés
Csapok száma
13
Kódolást igényel
Nem, nincs szükség titkosításra
LED kompatibilis
Igen
PDC leválasztás
Igen, automatikusan leválasztja az eredeti PDC-t
Ean
0608938628305